• 1399/05/09 - 09:49
  • تعداد بازدید خبر : 183
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پایش عملکرد ارایه خدمات در مراکز بهداشتی شهرستان لاهیجان

عملکرد مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان لاهیجان توسط مدیر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با همراهی مدیر بین الملل دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه ، دکتر محمودی چناری - مدیر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه با همراهی مدیر بین الملل دانشگاه ، در روز چهارشنبه ، هشتم مرداد ماه ، روند ارایه خدمات بهداشتی و درمانی را در مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان لاهیجان مورد پایش و بررسی قرار دادند . در این پایش علاوه بر تکمیل چک لیست های ابلاغی ، مسائل و چالش های پیش رو در ارایه خدمات بررسی و راهکارهای لازم جهت انجام هر چه بهتر خدمات ارایه گردید.
  • گروه خبری : اخبار و تازه های اداره بازرسی
  • کد خبر : 61922
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1399/05/09 09:49