- 2 مهر 1404 تغییر ساعت کاری و تعطیلی پنج شنبهها در ادارات استان گیلان
- 2 مهر 1404 رسیدگی فوری به پرونده فوت ۲ نوزاد در بیمارستان شهید بهشتی انزلی
- 1 مهر 1404 مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد
- 1 مهر 1404 خدمت در دانشگاه، عبادتی برای خلقالله است
ب- شکایت غیر قابل رسیدگی
ج- فرایند یا فرایندهای عملیاتی و زمان بررسی شکایت
مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه پس از دریافت شکایت و ثبت در دبیرخانه مدیریت ، دستور ارجاع به کارشناسان مربوطه را صادر می نماید و حداکثر پس از یکماه جوابیه از طریق کد پیگیری به شاکی اطلاع رسانی می گردد.