- 19 آبان 1404 دستور فوری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای ساماندهی تجهیزات مستعمل احمدگوراب
- 19 آبان 1404 دیدار روئسای دانشگاه فرهنگیان و علوم پزشکی گیلان
- 18 آبان 1404 اهدای خون دانشگاهیان علوم پزشکی گیلان در پویش نذر خون
- 18 آبان 1404 دکتر آشوبی: کیفیت، تعهد دائمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ارتقاء سلامت مردم است
ب- شکایت غیر قابل رسیدگی
ج- فرایند یا فرایندهای عملیاتی و زمان بررسی شکایت
مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه پس از دریافت شکایت و ثبت در دبیرخانه مدیریت ، دستور ارجاع به کارشناسان مربوطه را صادر می نماید و حداکثر پس از یکماه جوابیه از طریق کد پیگیری به شاکی اطلاع رسانی می گردد.
