- 1403/01/09 دیدار نماینده منتخب مردم شهرستانهای شفت و فومن با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
- 1403/01/09 بازدید میدانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مرکز سوانح و سوختگی ولایت رشت
- 1403/01/08 ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامتمحور گیلان در طرح سلامت نوروزی
- 1403/01/08 بازدید میدانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از یک بیمارستان خصوصی در رشت
- 1403/01/08 نشست مشترک نماینده مردم رشت و خمام با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
- 1403/01/07 نشست مشترک مدیرکل دیوان محاسبات گیلان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان
- 1403/01/07 حضور میدانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بعثت رشت
- 1403/01/07 پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت میلاد کریم اهل بیت
- 1403/01/06 بازدید استاندار گیلان از یک بیمارستان خصوصی در رشت
- 1403/01/06 نشست مشترک نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
ب- شکایت غیر قابل رسیدگی
ج- فرایند یا فرایندهای عملیاتی و زمان بررسی شکایت
مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه پس از دریافت شکایت و ثبت در دبیرخانه مدیریت ، دستور ارجاع به کارشناسان مربوطه را صادر می نماید و حداکثر پس از یکماه جوابیه از طریق کد پیگیری به شاکی اطلاع رسانی می گردد.