- 1403/12/02 اعزام کاروان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به کربلا معلی و عتبات عالیات
- 1403/12/01 آمادگی کامل نظام سلامت گیلان برای مقابله با بحران برف پیشرو
- 1403/12/01 دانشگاه علوم پزشکی گیلان موفق به کسب اعتبار چهار ساله در اعتبار بخشی موسسه ای از وزارت بهداشت شد
- 1403/11/29 استمداد رئیس دانشگاه علوم پزشکی از معاون توسعه وزارت بهداشت برای تامین اعتبار پروژه های عمرانی نظام سلامت گیلان
ب- شکایت غیر قابل رسیدگی
ج- فرایند یا فرایندهای عملیاتی و زمان بررسی شکایت
مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه پس از دریافت شکایت و ثبت در دبیرخانه مدیریت ، دستور ارجاع به کارشناسان مربوطه را صادر می نماید و حداکثر پس از یکماه جوابیه از طریق کد پیگیری به شاکی اطلاع رسانی می گردد.