- 1403/10/26 برگزاری نشست کمیته درمان، کاهش آسیب، حمایت های اجتماعی و نظارت بر مراکز درمان اعتیاد گیلان
- 1403/10/25 پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز ملی مددکاری اجتماعی
- 1403/10/25 امام علی (ع) نه تنها الگوی کامل یک پدر مهربان و دلسوز، بلکه الگوی یک رهبر بزرگ، عادل و حکیم نیز هستند
- 1403/10/24 نشست مشترک گروه داروسازی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
راهبرد مشارکت مصوب دانشگاه علوم پزشکی گیلان
این دانشگاه در جهت رسیدن به اهداف سازمانی خود در حوزه های 1- تامین، حفظ و ارتقاء سلامت آحاد مردم 2- تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآمد 3- تولید دانش نوین، نهایت سعی و تلاش خود را مینماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر، رضایتمندی ذینفعان خود را شامل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، دانشجویان، بیماران، تامینکنندگان، عموم مردم، نهادهای عمومی را تأمین نماید.
- تارنمای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان مجهز به امکان ثبت انتقادات و پیشنهادات شما متقاضیان گرامی از طریق " انتقادات و پیشنهادات" میباشد. در این قسمت شما میتوانید، به صورت تمام وقت و در 7 روز هفنه و 24 ساعت روز می توانید انتقادات و پیشنهادات خود راثبت نمایید . به محض ثبت انتقاد و پیشنهاد سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
در این تارنما سعی شده کلیه استانداردهای موردنیاز اعم از کاربرپسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترسپذیری تارنما، دسترسپذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد
- تارنمای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان گیلان به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
سامانه ملی 190 به منظور پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بهداشتی درمانی هموطنان عزیز مهیا و بصورت شبانهروزی آماده دریافت شکایات شما عزیزان خواهد بود
برای برقراری ارتباط با ریاست دانشگاه از طریق منوی درگاه ارتباطی اقدام فرمایید و برای برقراری ارتباط با سایر حوزه ها به بخش ارتباط با ما مراجعه فرمایید
جهت آشنایی با خدمات قابل ارائه در هر بخش میتوانید به میز خدمت الکترونیک مراجعه نمایید.
این تارنما مجهز به امکان دریافت درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش اداره بازرسی و پاسخگویی شکایات، و تکمیل فرم درج شکایات می باشد
در صورت تمایل به منظور ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات میتوانید نظر سنجی دریافت خدمات راتکمیل فرمایید
- پست الکترونیکی روابط عمومی دانشگاه به آدرس Ro@gums.ac.ir جهت دریافت پیام های شهروندان و پاسخگویی به آنها ایجاد شده است .