بیانیه توافق سطح خدمت تارنمای دانشگاه علوم پزشکی گیلان

مراجعین محترم؛

این تارنما مجهز به امکان دریافت درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش اداره بازرسی و پاسخگویی شکایات، و تکمیل فرم درج شکایات  می باشد

همچنین امکان تماس با شماره  190 به منظور ارائه موارد زیر می باشد

*طرح شکایت یا مشکلات مربوط به اورژانس 115

*ارائه شکایات در زمینه بهداشت محیط ،بهداشت حرفه ای و طب کار

*دریافت مشاوره دارویی و یا اعلام مشکلات تامین دارو

*طرح مشکلات مربوط به پذیرش و رسیدگی به بیمار

*طرح شکایات بیش دریافت پزشکان و یا مراکز بهداشتی درمانی

  • برای برقراری ارتباط با ریاست دانشگاه از طریق  منوی درگاه ارتباطی اقدام فرمایید و برای برقراری ارتباط با سایر حوزه ها به بخش ارتباط با ما در صفحه اصلی پورتال مراجعه فرمایید.
  • به محض ثبت درخواست سعی میگردد در کوتاه ترین زمان نتیجه پیگیری مطرح شده به متقاضی اعلام گردد.
  • جهت بهره مندی از خدمات تفکیک شده هر بخش، به وبگاه مربوطه (مانند: بیمارستان، دانشکده، معاونت و...) مراجعه نمایید.
  • این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد، در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد
آخرین بروز رسانی : 1402/08/14