- 30 مهر 1404 برپایی سفره سلامت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز جهانی غذا
- 30 مهر 1404 اعزام اورژانس هوایی گیلان برای انتقال مصدومان انفجار هتل اسپیناس آستارا
- 30 مهر 1404 نشست مشترک نماینده مردم لنگرود با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
- 30 مهر 1404 تأکید بر تسویه حساب بیمهها در دومین جلسه بازتوزیع درآمد اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
ب- شکایت غیر قابل رسیدگی
ج- فرایند یا فرایندهای عملیاتی و زمان بررسی شکایت
مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه پس از دریافت شکایت و ثبت در دبیرخانه مدیریت ، دستور ارجاع به کارشناسان مربوطه را صادر می نماید و حداکثر پس از یکماه جوابیه از طریق کد پیگیری به شاکی اطلاع رسانی می گردد.