- 1404/06/17 پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت سالروز قیام خونین ۱۷ شهریور
- 1404/06/16 بیست یکمین دوره ضیافت اندیشه استادان و اعضای هیئتعلمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
- 1404/06/15 تاکید بر جلب اعتماد ذینفعان و جذب خیرین سلامت در لاهیجان و آستانهاشرفیه
- 1404/06/15 برگزاری نشست بررسی روند تکمیل بیمارستان ۴۲۱ تختخوابی لاکان رشت
ب- شکایت غیر قابل رسیدگی
ج- فرایند یا فرایندهای عملیاتی و زمان بررسی شکایت
مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه پس از دریافت شکایت و ثبت در دبیرخانه مدیریت ، دستور ارجاع به کارشناسان مربوطه را صادر می نماید و حداکثر پس از یکماه جوابیه از طریق کد پیگیری به شاکی اطلاع رسانی می گردد.