- 1403/10/26 برگزاری نشست کمیته درمان، کاهش آسیب، حمایت های اجتماعی و نظارت بر مراکز درمان اعتیاد گیلان
- 1403/10/25 پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز ملی مددکاری اجتماعی
- 1403/10/25 امام علی (ع) نه تنها الگوی کامل یک پدر مهربان و دلسوز، بلکه الگوی یک رهبر بزرگ، عادل و حکیم نیز هستند
- 1403/10/24 نشست مشترک گروه داروسازی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
ب- شکایت غیر قابل رسیدگی
ج- فرایند یا فرایندهای عملیاتی و زمان بررسی شکایت
مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه پس از دریافت شکایت و ثبت در دبیرخانه مدیریت ، دستور ارجاع به کارشناسان مربوطه را صادر می نماید و حداکثر پس از یکماه جوابیه از طریق کد پیگیری به شاکی اطلاع رسانی می گردد.