- 23 آبان 1404 دیابت یک مسئله اجتماعی و اقتصادی است؛ پیشگیری و مراقبت در تمام مراحل زندگی، مسئولیت همگانی ما
- 22 آبان 1404 پیام قدردانی وزیر بهداشت از واقف فرهنگی در آیین افتتاح کتابخانه گیلان با قرائت رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت
- 22 آبان 1404 برگزاری جلسه شورای مدیران معاونت توسعه دانشگاه با محوریت دومین جشنواره پایش عملکرد و انضباط مالی و اداری (کوشا)
- 22 آبان 1404 «گیلان» پیشتاز حفظ جمعیت و نشاط ملی
پایش وضعیت ارایه خدمات بهداشتی و درمانی استان گیلان توسط نماینده دفتر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
ارایه خدمات بهداشتی و درمانی استان گیلان توسط نماینده دفتر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با همراهی مدیر بازرسی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسئولین دانشگاه بررسی گردید.
عمومی مدیریت بازرسی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ؛ دکتر علی میزبان - نماینده دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به
شکایات وزارت بهداشت، در یازدهمین روز از فروردین ماه از روند ارایه خدمات بهداشتی
و درمانی در مراکز آموزشی درمانی 17 شهریور و پورسینا بازدید نموده و ضمن بررسی
نحوه ارایه خدمات ، با مراجعین و بیماران بستری گفتگو و از نزدیک جویای حال آنها
شد . علاوه براین با گفتگو با همکاران کشیک از مسائل پیش روی آنها در ارایه هرچه
بهتر خدمات گفتگو نمود. سپس ایشان طی نشستی با ریاست دانشگاه و مدیریت حوادث و
فوریتهای پزشکی بر ارایه بالاترین سطح خدمات در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاکید
کرد .
دکتر علی میزبان - نماینده
دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، در عصر این روز با
همراهی دکتر نوروزی - مدیر بازرسی دانشگاه از مراکز درمانی کوثر آستانه اشرفیه و
دکتر پیروز لاهیجان و همچنین اورژانش های این شهرستان ها بازدید کرد .

نظر دهید