- 1404/04/29 بررسی راهکارهای درمان و کاهش آسیب اعتیاد در گیلان
- 1404/04/28 نشست ادواری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تعدادی از پرستاران مرکز آموزشی درمانی پورسینا
- 1404/04/28 دیدار نماینده آستارا با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای رفع نیازهای درمانی غربیترین شهرستان گیلان
- 1404/04/28 بررسی علل دو مورد مرگ مادر در جلسه کمیته مرگ دانشگاه علوم پزشکی گیلان
ب- شکایت غیر قابل رسیدگی
ج- فرایند یا فرایندهای عملیاتی و زمان بررسی شکایت
مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه پس از دریافت شکایت و ثبت در دبیرخانه مدیریت ، دستور ارجاع به کارشناسان مربوطه را صادر می نماید و حداکثر پس از یکماه جوابیه از طریق کد پیگیری به شاکی اطلاع رسانی می گردد.