- 21 آبان 1404 عیادت رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پرفسور صادق پیروز لاهیجی در بیمارستان پیروز
- 21 آبان 1404 آموزش و توانمندسازی نیروهای حراست، ضامن امنیت و سلامت دانشگاه است
- 20 آبان 1404 تأکید بر همکاریهای متقابل در حوزه سلامت
- 20 آبان 1404 بازدید سرزده رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از سلف سرویس دانشکده پزشکی رشت
ب- شکایت غیر قابل رسیدگی
ج- فرایند یا فرایندهای عملیاتی و زمان بررسی شکایت
مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه پس از دریافت شکایت و ثبت در دبیرخانه مدیریت ، دستور ارجاع به کارشناسان مربوطه را صادر می نماید و حداکثر پس از یکماه جوابیه از طریق کد پیگیری به شاکی اطلاع رسانی می گردد.
