• 1399/05/27 - 14:58
  • تعداد بازدید خبر : 165
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

روند ارایه خدمات درمانی در بیمارستان منجیل مورد بررسی قرار گرفت

نحوه ارایه خدمات درمانی ، اداری و مالی در بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل توسط کارشناسان مدیریت بازرسی با همراهی کارشناس مدعو از مدیریت مالی دانشگاه مورد پایش قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، تیم کارشناسان مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه به همراه یک تن از کارشناسان مدیریت مالی دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان ، روز دوشنبه ، بیست و هفتم مرداد ماه سال جاری ، طی بازدیدی روند ارایه خدمات درمانی، مسائل و مشکلات مالی و اداری بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل را مورد بررسی قرار داد . 
این بازدید از سلسله بازدیدهای برنامه ریزی شده مدیریت بازرسی  از واحدهای تابعه دانشگاه در راستای بررسی وضعیت ارایه خدمات بهداشتی و درمانی می باشد .
  • گروه خبری : اخبار و تازه های اداره بازرسی
  • کد خبر : 62488
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1399/05/27 14:58