اخبار فوری

درباره خدمت

عنوان خدمت

سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به مدرسه و معاینات غربالگری دوره ای دانش آموزان

شناسه خدمت

16042573107

گروه خدمت

معاونت بهداشتی

مشخصات خدمت

شرح خدمت

غربالگری سلامت جسمانی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی ذخیره اطلاعات در سامانه سیب

مدارک مورد نیاز

نوع خدمت

خدمت به شهروندان (G2C)

ماهیت خدمت

حاکمیتی

سطح خدمت

کشوری

رویداد خدمت

سلامت

نحوه شروع

فرارسیدن زمانی مشخص

قوانین و مقررات

دستورالعمل مشترک آموزش پرورش و وزارت بهداشت

جزئیات خدمت

متوسط مدت زمان ارائه خدمت

ساعات ارائه خدمت

نحوه دسترسی به خدمت

مرحله اطلاع رسانی خدمت الکترونیکی

اینترنتی

ورود به سایت

تلفن تماس

01333323538

مرحله ارائه خدمت الکترونیکی

سوالات متداول

جهت صدور تاییدیه سلامت نوآموزان بدو ورود به مدرسه، دانش آموزان چه اقدامی می کنند؟

مراجعه حضوری به خانه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت

آیا دانش آموزان نیاز به ارائه مدارک خاصی می باشند؟

بله، کارت واکسیناسیون و برگه خلاصه معاینات

بیانیه سطح توافق خدمات

ارزیابی سلامت نواموزان بدو ورود به دبستان در پایگاههای سنجش وسلامت و خانه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت توسط مراقبین سلامت، بهورزان و پزشکان انجام می شود.هدف اطلاع از وضعیت سلامت نوآموزان و ارائه به موقع مداخلات موردنیاز و ارتقاء سلامت آنان است.
دانشگاه علوم پزشکی گیلان موافقت می کند که ارزیابی سلامت نو آموزان بدو ورود به دبستان را در سطح پایگاههای سلامت و خانه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت استان انجام دهد.
•متقاضی دریافت خدمت مکلف است برای دریافت نوبت به دبستان مربوطه مراجعه نماید.
•متقاضی دریافت خدمت مکلف است مدارک مورد نیاز خود را بصورت حضوری درپایگاههای سنجش ارائه نمهوده و پس از انجام ارزیابی اولیه نواموز فرم خلاصه معاینات را دریافت نماید.
•متقاضی دریافت خدمت مکلف است فرم خلاصه معاینات را بصورت حضوری در پایگاههای سلامت و خانه های بهداشت ارائه نماید.
مراکز ارائه دهنده خدمت ارائه نماید.
•ارائه کنندگان خدمت درپایگاههای سلامت و خانه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت موظفند نتایج ارزیابی را در پرونده
الکترونیک سلامت نوآموز در سامانه سیب ثبت نمایند

زیر خدمات

شامل هیچ زیرخدمتی نمی باشد

فرم انتقادات و پیشنهادات

لطفا در کادر بالا موضوع مورد نظر خود را شرح دهید

پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمت

شفافیت فرایندی
پاسخگویی و مسئولیت پذیری
تسلط بر فرایند
زمان فرایند
نظام مند بودن فرایند
کلیت فرآیند
چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
آخرین بروز رسانی : 1402/10/09