- 1403/10/18 برگزاری ملاقات مردمی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سومین سهشنبه دیماه ۱۴۰۳
- 1403/10/18 گزینش عالمانه و هوشمندانه منافع نظام سلامت را تضمین میکند
- 1403/10/17 بیش از ۹۵ درصد تکالیف قانونی جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان اجرا شده است
- 1403/10/17 مسئولان گیلان در تدارک احداث بیمارستان سپاه
درباره خدمت
عنوان خدمت
ابطال پروانه فعالیت موسسات سلامت
شناسه خدمت
16061013102
گروه خدمت
معاونت درمان
مشخصات خدمت
شرح خدمت
مدارک مورد نیاز
نوع خدمت
خدمت به شهروندان (G2C), خدمت به دیگر دستگاه های دولتی (G2G)
ماهیت خدمت
حاکمیتی
سطح خدمت
کشوری
رویداد خدمت
کسب و کار
نحوه شروع
تقاضای گیرنده خدمت
قوانین و مقررات
دستورالعمل های وزارت بهداشت و کمیسیون ماده 20
جزئیات خدمت
متوسط مدت زمان ارائه خدمت
تواتر
مصداق ندارد
ساعات ارائه خدمت
نحوه دسترسی به خدمت
مرحله اطلاع رسانی خدمت الکترونیکی
اینترنتی
تلفن تماس
01333321251
مرحله درخواست خدمت الکترونیکی
اینترنتی
مرحله تولید خدمت (فرایند داخل دستگاه یا ارتباط با دیگر دستگاه ها ) الکترونیکی
اینترنتی
مرحله ارائه خدمت الکترونیکی
اینترنتی
سوالات متداول
در صورتی که متقاضی رمز عبور خود و همچنین ایمیلی که با آن در سامانه ثبت نام نموده را فراموش کند چه اقدامی باید صورت گیرد؟
به دانشگاه مراجعه نموده و رییس اداره ایمیل ایشان را تغییر می دهد.
در فرایند افزایش بخش چه درخواست هایی را می توان همزمان ارسال نمود؟
درخواست بخش های تفویض نشده است را نمی توان همزمان با بخش های تفویض شده درخواست نمود. درخواست های بخش بستری را نمی توان با سایر بخش ها ارسال نمود. بخش های نیازمند موافقت اصولی و قرارداد تاسیس را نمی توان در یک درخواست ارسال نمود.
چه زمان باید درخواست تمدید موافقت اصولی را ارسال نماییم؟
دو ماه قبل از به پایان رسیدن اعتبار پروانه
چه زمان باید درخواست تمدید پروانه های بهره برداری و مسئول فنی را ارسال نماییم؟
دو ماه قبل از به پایان رسیدن اعتبار پروانه
گزارش پیشرفت کار شامل چه چیزی است؟
مستندات پیشرفت کار مدارکی است که نشان دهنده اقدامات مثبت صورت گرفته در جهت تکمیل مراحل بهره برداری می باشد. این مدارک، مستندات خرید یا اجاره ملک، ساخت و آماده سازی فضاها، تاییدیه های نظارتی کسب شده از مراجع ذیصلاح، مستندات سفارش و خرید تجهیزات و ... را شامل می گردد.
بیانیه سطح توافق خدمات
مقدمه
هرگونه فعالیت موسسات پزشکی نیاز به اخذ مجوزهاي قانونی از دانشگاه علوم پزشکی یا وزرات بهداشت دارد
1. هدف
توسعه خدمات تشخیص و درمانی در شهرستانهاي تابعه و دسترسی آسانتر مردم و ایجاد اشتغال در فارغ التحصیلان رشته
هاي پزشکی و پیراپزشکی
2. مسئولیت
وزارت متبوع اقدام به طراحی و اجراي سامانه صدور پروانه هاي پزشکی نموده است کلیه متقاضیان می توانند از طریق این سامانه درخواست هاي تاسیس ، تمدید ، اصلاح و ابطال مجوزهاي قانونی خود را از طریق سامانه صدور پروانه هاي پزشکی به آدرسhttps://parvaneh.behdasht.gov.ir درخواست نمایند.
3. تعهدات متقابل خدمت گیرنده ودستگاه اجرایی هرگونه درخواست متقاضیان پس از ثبت در سامانه توسط کارشناسان اداره صدور پروانه دانشگاه بررسی و پس ازتکمیل مستندات به کمیسیون ماده 20 دانشگاه جهت تصمیم گیري ارجاع می گردد و پس از طرح در کمیسیون ماده 20 پروانه موسسه صادر و دراختیار متقاضی قرار می گیرد.متقاضیان موظف به بارگزاري مستندات در سامانه مذکور می باشند و درصورت نقص مدارك موظف به تکمیل مدارك وارائه اصل مدارك در صورت نیاز به واحد صدور پروانه ها می باشند.
صدور پروانه هاي موسسات پزشکی تابع آئین نامه هاي ابلاغی و سطح بندي خدمات درمانی که توسط وزرات بهداشت تعیین می گردد می باشد، لذا خارج از چارچوب هاي قانونی امکان صدور پروانه موسسات پزشکی وجود ندارد .
4. هزینه هاو پرداختها
پرداخت هزینه صدور ،تمدید یا ابطال پروانه براساس نوع موسسه و درخواست متقاضی براساس تعرفه ابلاغی هیات دولت درسامانه صدورپروانه هاي پزشکی درج شده است و متقاضی موظف به پرداخت هزینه ها طبق شماره حساب درج شده در سامانه و بارگزاري فیش واریزي درسامانه می باشد.
5. دوره عملکرد :
دوره زمانی بررسی درخواست ها و صدور پروانه ها بر اساس نوع موسسه و درخواست متقاضی بین 15 روزتا 45 روز متفاوت می باشد
6. خاتمه توافقنامه:
کلیه مراحل بررسی درخواست متقاضیان اعم از صدور ،تمدید ،اصلاح و یا ابطلال پروانه ها بر اساس دستورالعمل و آیین نامه ابلاغی موسسات پزشکی و از طریق سامانه صدور پروانه هاي موسسات پزشکی وزرات متبوع می باشد
زیر خدمات
شامل هیچ زیرخدمتی نمی باشد