اخبار فوری
- 1403/12/06 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پرستار سانحهدیده آستارا عیادت کرد
- 1403/12/05 گزارش تصویری از شرکت رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مراسم بزرگداشت مقام سید الشهدای جبهه مقاومت شهید والا مقام سید حسن نصرالله/ رشت مصلی امام خمینی (ره)
- 1403/12/05 پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس
- 1403/12/04 نشست مشترک نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد
بزودی؛
سامانه پاسخگویی تلفنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه اندازی می شود
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وبدا)؛ فیروز نصیرزاده- مدیر روابط عمومی دانشگاه در گفتگوی اختصاصی با وبداگیلان گفت: اهمیت اطلاع رسانی و راهنمایی سریع و به موقع به مردم در همه جوامع از اهمیت خاصی برخوردار است. در این میان، هدایت و راهنمایی مردم در زمینه حوزه سلامت و پاسخگویی به سوالات و درخواست های آنان می تواند از بسیاری از سردرگمی ها و مراجعات غیرضروری به مراکز جلوگیری کند.
مدیر روابط عمومی در خصوص چگونگی راه اندازی سامانه ۴۴۰۱ اظهار کرد: در زمان اوج گیری بحران کرونا و لزوم اجرای طرح واکسیناسیون در کشور و از جمله در استان گیلان، سامانه پاسخگویی تلفنی واکسیناسیون با شماره ۴۴۰۱ در استان راه اندازی شد که مورد استقبال بسیار گسترده مردم گیلان و سایر استانها قرار گرفت و این طرح منجر به کسب رتبه اول استان گیلان در پوشش واکسیناسیون در کشور شد. سبب این موفقیت ما را بر آن داشت تا پیشنهاد راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی دانشگاه علوم پزشکی را به ریاست دانشگاه ارایه دهیم که خوشبختانه مورد موافقت ایشان قرار گرفت.
نصیرزاده افزود: با هماهنگی های بعمل آمده با معاونت های توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و درمان دانشگاه، مکانی مناسب همراه با تجهیزات لازم و همچنین نیروی انسانی مجرب کارآمد و آشنا به امور بهداشت و درمان جهت پاسخگویی به تماس های مردمی فراهم شد.
وی در خصوص اهداف و وظایف سامانه تلفنی ۴۴۰۱ خاطرنشان کرد: هدف از راه اندازی این سامانه، هدایت و راهنمایی مردم، کارکنان، دانشجویان و سایر ذینفعان در امور درمانی، بهداشتی، دارویی، آموزشی، پژوهشی و... است. در این سامانه، کارشناسان پاسخگو، به سوالات و درخواست های تماس گیرندگان در خصوص حوزه سلامت بصورت آنلاین(برخط) و یا پس از تماس و مکاتبه با واحدهای ذیربط پاسخ خواهند داد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه ضمن قدردانی از مشارکت فعال تمامی واحدهای تحت پوشش دانشگاه و همچنین مراکز درمانی دولتی و خصوصی در این سامانه گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته با واحدهای تابعه دانشگاه و همچنین بیمارستانهای خصوصی، نمایندگانی از این مراکز برای پیگیری و پاسخگویی به سوالات مردمی به کارشناسان سامانه ۴۴۰۱ کمک خواهند کرد تا هیچ سوالی بی پاسخ نماند.
نصیرزاده در پایان، ابراز امیدواری کرد ، با راه اندازی این مرکز که برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی گیلان انجام میشود، شاهد سهولت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم عزیزمان باشیم و بتوانیم بخشی از دغدغه ها و دل نگرانی های آنان را در زمینه های مختلف اعم از درمان ، دارو، بهداشتی و آموزشی کاهش دهیم.

نظر دهید