- 2 مهر 1404 رسیدگی فوری به پرونده فوت ۲ نوزاد در بیمارستان شهید بهشتی انزلی
- 1 مهر 1404 مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد
- 1 مهر 1404 خدمت در دانشگاه، عبادتی برای خلقالله است
- 1 مهر 1404 برگزاری اولین ملاقات مردمی مهرماه ۱۴۰۴ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
قدردانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از روابط عمومی بیمارستانها و تأکید بر همافزایی در بحرانها
دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست هماندیشی با حضور نمایندگان روابط عمومی بیمارستانهای خصوصی، یک بیمارستان دولتی و یک آزمایشگاه، از تلاشهای آنان در ارتقای سلامت استان قدردانی و بر تقویت همکاریهای بین بخشی، به ویژه در شرایط بحرانی، تأکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( گیل وبدا)؛ نشست تقدیر و هماندیشی با حضور نمایندگان روابط عمومی بیمارستانهای خصوصی، یک بیمارستان دولتی و یک آزمایشگاه، روز چهارشنبه ۲ مهر ۱۴۰۴ در دفتر مدیریت روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.
دکتر سیدعلی حزنی ، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به اهمیت هماهنگی میان مراکز درمانی اظهار داشت که روابط عمومیها ستون اصلی اطلاعرسانی و هماهنگی میان دانشگاه و مراکز درمانی هستند و نقش آنها در مواقع بحرانی برجستهتر میشود.
وی به سامانه پاسخگویی تلفنی ۴۴۰۱ نیز اشاره کرد و توضیح داد که این سامانه، زیر نظر روابط عمومی دانشگاه فعالیت میکند و با ارائه اطلاعات متمرکز و بهروز، بسیاری از مسائل را پیش از آنکه به بحران تبدیل شوند، مدیریت و حل میکند.
دکتر حزنی در ادامه افزود: سامانه ۴۴۰۱ به مردم امکان میدهد تا به سرعت به اطلاعات مراکز درمانی، نوبتگیری از کلینیکهای تخصصی و فوق تخصصی، استعلام موجودی داروهای کمیاب و راهنمایی درباره تجهیزات پزشکی دسترسی پیدا کنند. این دسترسی سریع، سردرگمی مردم را کاهش داده و اعتماد عمومی را افزایش میدهد.
وی همچنین تصریح کرد: تجربه حادثه آتشسوزی اخیر در یکی از مراکز درمانی نشان داد که همکاری نزدیک بیمارستانهای خصوصی و دولتی توانست مانع گسترش بحران شود و خدمات درمانی بدون وقفه ادامه یابد. این موفقیت نمونهای از اثرگذاری سامانه ۴۴۰۱ و هماهنگی میان بخشهای مختلف است.
دکتر سید علی حزنی در پایان خاطرنشان کرد: راهاندازی این سامانه با همکاری معاونتهای دانشگاه و مدیریت آمار و فناوری اطلاعات، نمونهای ابتکاری و منحصر به فرد است که پیشگیری و مدیریت مسائل پیش از تبدیل شدن به بحران را ممکن میکند و کیفیت خدمات سلامت در استان را ارتقا میدهد.
هانیه ایرانی، کارشناس روابط عمومی دانشگاه و دبیر نشست، با اشاره به نقش سامانه ۴۴۰۱ و تعامل میان دانشگاه و مراکز درمانی اظهار داشت که این نشست فرصتی برای تقویت تعاملات، شناسایی نقاط ضعف و ارتقای هماهنگی در ارائه خدمات سلامت و مدیریت بحرانها فراهم کرده است.
سایر کارشناسان حاضر نیز به بیان تجربیات عملی خود پرداختند و بر ضرورت استمرار تعاملات مشترک میان دانشگاه و روابط عمومی بیمارستانها، ارتقای هماهنگی بین بخشی و آمادگی بیشتر در مواجهه با بحرانها تأکید کردند.
در این نشست، مدیران و مسئولان روابط عمومی بیمارستانها و آزمایشگاهها حضور داشتند. طهمورث خبار صنمی از بیمارستان گلسار، مریم اسدینژاد از بیمارستان آریا، راحله لطفینیا از بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)، معصومه علیزاده منجد از بیمارستان پارس، مریم پورحسین از بیمارستان قائم رشت و متین ترابی از آزمایشگاه رازی رشت اشاره کرد. همچنین هانیه ایرانی، کارشناس روابط عمومی دانشگاه و دبیر نشست، روند برنامهریزی و هماهنگیهای جلسه را مدیریت کرد.


نظر دهید