- 1404/03/03 بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان با حضور نماینده مجلس و فرماندار
- 1404/03/03 با قول مساعد مسئولان شهرستانی، کلینیک لاهیجان در هفته دولت افتتاح میشود
- 1404/03/03 تمرکز دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ارتقای جامع سلامت لاهیجان؛ از رفع چالشها تا توسعه بخشهای تخصصی
- 1404/03/03 رایزنی نماینده رودبار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای تقویت خدمات سلامت در شهرستان
همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی؛
تبریک و تقدیر مدیر سازمانهای مردم نهاد و ادبیر شورای امر به معروف دانشگاه علوم پزشکی گیلان از روابط عمومی برگزیده استان
در هفته روابط عمومی، مدیر سازمانهای مردم نهاد و دبیر شورای امر به معروف دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در مدیریت روابط عمومی دانشگاه، ضمن تبریک این مناسبت، از تلاشها و کسب عنوان روابط عمومی برگزیده استان در سال ۱۴۰۴ تقدیر کردند.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیلوبدا)؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی، دکتر غلامرضا عبداللهزاده، مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به همراه اسماعیل حسزاده، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه، روز جاری با حضور در مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با دکتر سید علی حزنی، مدیر روابط عمومی دانشگاه و کارشناسان این حوزه دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار صمیمانه، دکتر عبداللهزاده ضمن تبریک فرارسیدن هفته روابط عمومی، از زحمات و تلاشهای بیوقفه مجموعه روابط عمومی دانشگاه در راستای اطلاعرسانی شفاف و موثر فعالیتهای دانشگاه قدردانی نمود. وی با اشاره به نقش حیاتی روابط عمومی در ارتقای جایگاه و اعتبار دانشگاه در سطح جامعه، بر اهمیت تعامل سازنده با رسانهها و عموم مردم تاکید کرد.
همچنین، اسماعیل حسزاده، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه، ضمن تبریک این هفته، موفقیت مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در کسب عنوان یکی از ۱۰ روابط عمومی برگزیده استان گیلان در سال ۱۴۰۴ را تبریک ویژه گفت و این دستاورد را نشان از تعهد و حرفهایگری این مجموعه دانست.
در ادامه این دیدار، دکتر سید علی حزنی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن تشکر از حضور و تبریک مدیران ارجمند، این موفقیت را حاصل تلاش و همدلی تمامی کارشناسان و همکاران خود در این مدیریت دانست و بر ادامه مسیر خدمترسانی صادقانه و ارتقای سطح ارتباطات دانشگاه با ذینفعان تاکید کرد.

نظر دهید