• 1403/09/07 - 14:00
  • تعداد بازدید خبر : 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

بیش از ۲ هزار مورد مراجعات پرسنلی در ۶ماهه نخست سال‌جاری

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ۲۱۵۶ مورد مراجعات پرسنلی به این مدیریت در ۶ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل‌وب‌دا)؛ آمار مراجعین به مدیریت امور پرستاری دانشگاه در ۶ماهه نخست سال‌جاری نشان از دغدغه‌های فراوان پرسنل پرستاری دارد. این مدیریت تکریم کارکنان را در کنار نظارت بر کیفیت عملکرد کارکنان و مراقبت‌های پرستاری سرلوحه امور خود قرار داده است.

پاسخگویی شبانه‌روزی و در ساعت غیراداری و ایام تعطیل نشان از تکریم ویژه کارکنان و حل مشکلات آن‌هاست. در این راستا، در ۶ماهه نخست سال‌جاری مدیریت امور پرستاری دانشگاه از ساعت ۷ صبح الی ۱۶ پذیرای ۲۱۵۶ مورد مراجعه حضوری، جهت پیگیری مشکلات پرسنلی و مشاوره به مدیران و کارکنان پرستاری بوده است.

گفتنی است اهم مشکلات مطرح شده، بار کاری، درخواست انتقال یا جابه‌جایی به مراکز بالینی و غیربالینی و شکایت از تعاملات حرفه‌ای درون مراکز بوده است.

همچنین، بازدیدهای میدانی مدیر امور پرستاری دانشگاه و کارشناسان و شنیدن و پیگیری مشکلات پرسنلی از نزدیک، از برنامه‌های کاری این مدیریت بوده است و دراین‌خصوص ۸۳ مورد بازدید از مراکز درمانی دانشگاه در ۶ماهه نخست امسال انجام شده است.

این مدیریت ضمن قدردانی از زحمات خالصانه کادر صبور پرستاری، تکریم کارکنان را خط قرمز خود دانسته و به‌صورت مستمر در تلاش است با رعایت عدالت به مشکلات پرسنل در حیطه اختیارات خود رسیدگی نماید.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 132319

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1403/09/07 14:00