- 1403/12/15 غرس ۴۱ نهال به یاد شهدای مدافع سلامت گیلانی
- 1403/12/15 ۳۶ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ارتقای رتبه علمی یافتند
- 1403/12/15 برگزاری هفتمین کمیسیون قانونی ماده ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی گیلان
- 1403/12/14 برگزاری ملاقات مردمی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دومین سهشنبه اسفندماه ۱۴۰۳
چاپ مقاله مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در کتاب مجموعه مقالات بیست و یکمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران
مقالهای از مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با عنوان «شخصیسازی در ارتباط با رسانهها، رویکردی نوین در دانشگاه علوم پزشکی گیلان» در کتاب مجموعه مقالات برگزیده بیست و یکمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران به چاپ رسید.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیلوبدا)؛ مقالهای از مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با عنوان «شخصیسازی در ارتباط با رسانهها، رویکردی نوین در دانشگاه علوم پزشکی گیلان» در کتاب «شخصیسازی در روابط عمومی (استراتژیهای نوین برای برقراری ارتباط)» به قلم حسین بشیر و مهدی باقریان منتشر شد. این کتاب توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی به چاپ رسیده و مجموعهای از مقالات برتر بیست و یکمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران را در بر میگیرد.
از میان مقالات ارسالشده از سراسر کشور، تنها ۱۹ مقاله برای چاپ در این کتاب انتخاب شدهاند که مقاله دانشگاه علوم پزشکی گیلان بهعنوان یکی از مقالات برگزیده، در این مجموعه معتبر جای گرفته است. این موفقیت، نشاندهنده جایگاه رو به رشد دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حوزه روابط عمومی و ارتباطات است.
مقاله مذکور به قلم دکتر سید علی حزنی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، نرمین قادری، کارشناس سلامت و رسانه و معین حسنزاده، کارشناس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، نگاشته شده است.
این مقاله به بررسی رویکردهای نوین در شخصیسازی ارتباط با رسانهها و نقش آن در ارتقای تعاملات مؤثر با ذینفعان پرداخته است.
دکتر سید علی حزنی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در این خصوص اظهار کرد: «شخصیسازی در ارتباط با رسانهها یکی از استراتژیهای کلیدی در دنیای امروز است که به سازمانها کمک میکند تا ارتباطات خود را با مخاطبان هدفمندتر و مؤثرتر کنند. این مقاله حاصل تجربیات و تلاشهای تیم روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این حوزه است و انتخاب آن در میان مقالات برتر کشور، نشاندهنده کیفیت بالای کارهای پژوهشی و اجرایی در این دانشگاه است.»
انتشارات کارگزار روابط عمومی بهعنوان یکی از ناشران تخصصی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات، با چاپ این کتاب گامی مهم در جهت توسعه دانش و تبادل تجربیات در این حوزه برداشته است. این کتاب بهعنوان مرجعی ارزشمند برای متخصصان، دانشجویان و علاقهمندان به حوزه روابط عمومی، استراتژیهای نوین ارتباطی را بررسی کرده و راهکارهای عملی برای بهبود تعاملات سازمانی ارائه میدهد.
این موفقیت علمی، علاوه بر ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در عرصهی ملی، گواهی بر تلاشهای مستمر این دانشگاه در حوزه پژوهش و نوآوری است.
نظر دهید