• 1403/04/04 - 11:44
  • تعداد بازدید خبر : 176
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان:

بسیج دانشجویی از هویت و منافع نظام سلامت با جهاد تبیین دفاع کند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان، بسیج دانشجویی را یکی از با هویت ترین تشکیلات منجسم برشمرد و گفت: این تشکل منجسم از حضور جوانان، باید از حیثیت، آبرو، منافع نظام به ویژه در بخش سلامت و خدمات آن با جهاد تبیین دفاع کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا)؛ پیش از ظهر امروز آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی- مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اکبر محمدی‌پور- رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان و جمعی از فعالان بسیجی در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.


اکبر محمدی‌پور- رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در این نشست با تقدیر از تلاش‌های فعالان بسیج دانشجویی، اظهار کرد: بسیج دانشجویی دارای هویت درون و برون سازمانی فعال، پویا و موثر است و در همه زمان، حاضر در میدان جهاد است.


وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی باید در همه عرصه‌ها حضور فعالانه داشته باشد، افزود: از ابعاد منحصر به فرد بسیج دانشجویی، هویت برون سازمانی آن است از این رو این تشکل منجسم از حضور جوانان، باید از حیثیت، آبرو، منافع نظام به ویژه در بخش سلامت و خدمات آن با جهاد تبیین دفاع کند.


رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به حادثه دردناک حریق بیمارستان قائم (عج) و وارد آمدن هجمه‌های غیرمنصفانه و غیر واقعی علیه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: بسیج دانشجویی باید فعالانه در برابر این هجمه‌ها که غیر منصفانه و غیر واقعی بود می‌ایستاد و ضمن اشاره به نقدهای وارده، نقاط قوت و دستاوردهای ارزشمند این حوزه را نیز تبیین می کرد.


محمدی‌پور با بیان اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی ۱۰ سال اخیر همیشه خوش درخشیده، گفت: جوانان فعال در بسیج دانشجویی طی یک دهه اخیر در تمامی جریانان همیشه پیشتاز و پیشگام بوده است.


وی بر لزوم توسعه مشارکت در اجرای برنامه‌های بسیج دانشجویی تاکید کرد و افزود: بسیج دانشجویی باید نیروی محرکه ساماندهی و حضور فعالانه اقشار مختلف به ویژه بدنه دانشجویی در برنامه‌های مهم و اثر بخش از جمله انتخابات باشد.


رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان با تقدیر از اقدامات موثر و به هنگام دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بحران دردناک و تاسف بار حادثه بیمارستان قائم (عج)، گفت: علیرغم همه زحمات صورت گرفته توسط نظام سلامت در این بحران کم نظیر، برخی‌ها در تلاش ناجوانمردانه بر افزایش فشارهای کاذب و غیر حقیقی بر فعالان این حوزه بودند هر چند واقع بینیان این فشارها را بر نمی تابند و قبول نیز ندارند.


گفتنی است در پایان این نشست از تلاش های دکتر علی بزی به عنوان مسئول سابق حوزه بسیج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقدیر و تجلیل و امیرحسین میربلوکی به عنوان مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب و معرفی شد.

  • گروه خبری : اخبار برگزیده دانشگاه,آخرین اخبار,اخبار فوری
  • کد خبر : 125820

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1403/04/04 11:44