• 1403/03/31 - 16:31
  • تعداد بازدید خبر : 401
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور دکتر مخبر در استان گیلان؛

عیادت از بیماران منتقل شده از بیمارستان قائم به مراکز درمانی دیگر

سرپرست ریاست جمهوری در جریان سفر به استان گیلان برای افتتاح خط‌آهن رشت-کاسپین، ضمن بازدید سرزده از بیمارستان سانحه دیده قائم رشت به عیادت بیماران منتقل شده از این بیمارستان نیز رفت.






به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا)؛ دکتر محمد مخبر- سرپرست ریاست جمهوری که صبح امروز پنجشنبه برای افتتاح خط‌آهن رشت-کاسپین و اتصال آن به راه‌آهن سراسری به استان گیلان سفر کرده بود، از بیمارستان قائم رشت که بامداد سه‌شنبه دچار سانحه آتش‌سوزی شده بود، با همراهی دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان و دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان  بازدید کرد و در جریان جزئیات وقوع حادثه، اقدامات انجام شده برای مهار آتش، نجات جان بیماران و انتقال آنان به مراکز آموزشی درمانی تابعه دانشگاه و اقدامات انجام شده برای شناسایی علل وقوع حادثه قرار گرفت.

سرپرست ریاست جمهوری در جریان این بازدید ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های بیمارانی که در جریان این آتش‌سوزی جان باختند، دستوراتی برای دلجویی از بازماندگان آن‌ها و رسیدگی به وضعیت بیمارانی که به مراکز درمانی دیگر استان منتقل شده‌اند، صادر کرد.

دکتر مخبر همچنین در مسیر عزیمت به فرودگاه از یکی دیگر از مراکز درمانی استان که تعدادی از بیماران بیمارستان قائم به آن منتقل شده‌اند، بازدید و از این بیماران عیادت کرد.

  • گروه خبری : اخبار برگزیده دانشگاه,آخرین اخبار,اخبار فوری
  • کد خبر : 125659

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1403/03/31 16:31