• 1403/04/20 - 09:20
  • تعداد بازدید خبر : 284
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مراکز سلامت‌محور آستارا

هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مراکز سلامت‌محور آستارا بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وبدا)؛ هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز به منظور بررسی آخرین وضعیت بهداشت و درمان آستارا طی یک هیئتی وارد آستارا و از مراکز سلامت‌محور بهداشتی و درمانی از جمله مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی عباس‌آباد بازدید کرد.

دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی در جریان بازدید از مرکز جامع خدمات سلامت عباس آباد، در بخش‌های مختلف مرکز حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با کادر سلامت حاضر در مجموعه، در جریان کم و کیف خدمات سلامت‌محور آن قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از آزمایشگاه مرکزی، پایگاه اورژانس و مرکز جامع خدمات سلامت شهید محمدزاده شهر آستارا نیز بازدید کرد.

دکتر آشوبی همچنین از مرکز مردمی نفس نیز در شهر آستارا بازدید کرد و اقدامات مداخله‌گرانه آن در کاهش سقط عمدی را موثر و مثمر ثمر دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همچنین از مرکز آموزش پیش از ازدواج مرکز جامع خدمات سلامت شهری آستارا نیز بازدید کرد و در جریان کم و کیف خدمات آموزشی قرار گرفت.


هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از پایگاه انتقال خون آستارا، انجمن حمایت از بیماران کلیوی، مرکز جامع خدمات سلامت شهید مورخی و همچنین مرکز ارایه خدمات دندانپزشکی کودکان این شهر نیز بازدید کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از بخش دیالیز در بیمارستان قدیمی آستارا بازدید کرد و طی گفت‌وگویی با کادر درمان و بیماران در جریان کم و کیف خدمات سلامت‌محور آن قرار گرفت.

دکتر آشوبی از چند داروخانه‌ها روزانه و شبانه روزی در شهر آستارا نیز به صورت سرزده بازدید کرد و کمبودها و همچنین فرایند تامین دارو در آن را مورد بررسی‌ قرار داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین به صورت سرزده از یک درمانگاه شبانه‌روزی در شهر آستارا بازدید و کمبودهای موجود در آن اعم از پزشک متخصص، دارو و مجوزهای لازم را مورد بررسی و بر رفع سریع آنها تأکید کرد.

وی همچنین از چند واحد صنفی تولید و عرضه  مواد غذایی در شهر آستارا بازدید و بر لزوم رعایت جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سدی آن‌ها تاکید کرد.

  • گروه خبری : اخبار برگزیده دانشگاه,آخرین اخبار,اخبار فوری
  • کد خبر : 126415

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1403/04/20 09:20