• 1403/03/09 - 13:39
  • تعداد بازدید خبر : 425
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید میدانی دکتر آشوبی از بسیج جامعه پزشکی، مدیریت حقوقی، کانون بازنشستگان و هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات دانشگاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بسیج جامعه پزشکی، مدیریت حقوقی، کانون بازنشستگان، هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات دانشگاه و همچنین موسسه خیریه امدادگران عاشورا به‌صورت میدانی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا)؛ دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ظهر امروز از بسیج جامعه پزشکی، مدیریت حقوقی، کانون بازنشستگان، هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات دانشگاه و همچنین موسسه خیریه امدادگران عاشورا در رشت به‌صورت میدانی بازدید و در جریان خدمات آن قرار گرفت.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ابتدا در سازمان بسیج جامعه پزشکی استان حضور یافت و ضمن دیدار با رئیس و کارکنان آن، در جریان اهم برنامه‌ها و چالش‌های این مجموعه خدمتگزار قرار گرفت.


وی در دیدار با فعالین بسیج جامعه پزشکی، خدمات ارائه‌شده این مجموعه انقلابی و مردمی را حائز اهمیت برشمرد و آن را الگوی خدمت بی‌منت و انقلابی توصیف کرد.


دکتر آشوبی همچنین در مدیریت حقوقی دانشگاه علوم پزشکی گیلان حضور یافت و ضمن خداقوت به مدیر و کارکنان آن مجموعه، بر ضرورت کاهش رسوب پرونده‌های حقوقی، کاهش اطاله دادرسی‌ها و همچنین تلاش همه‌جانبه برای دفاع از منافع دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تأکید کرد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در کانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیز حضور یافت و به گفت‌وگو با بازنشستگان و منابع ارزشمند نظام سلامت نشست.


دکتر آشوبی ضمن تکریم از مقام بازنشستگان، چالش‌ها و مشکلات بازنشستگان را بررسی و به‌صورت موردی آن‌ها را واکاوی و رفع دغدغه کرد.


وی همچنین در هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری دانشگاه علوم پزشکی گیلان حضور یافت و ضمن تقدیر از تلاش‌های این مجموعه در صیانت از منابع انسانی و رسیدگی به تخلفات کارکنان، زیرساخت‌ها و فرایندهای بررسی تخلفات کارکنان نظام سلامت را موردبررسی و رصد دقیق قرارداد.

دکتر آشوبی در ادامه بازدید میدانی از مجتمع اداری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در دفتر موسسه خیریه امدادگران عاشورا نیز حضور یافت و در جریان کم و کیف خدمات آن نیز قرار گرفت.

  • گروه خبری : اخبار برگزیده دانشگاه,آخرین اخبار,اخبار فوری
  • کد خبر : 124773

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1403/03/09 13:39