• 1403/08/27 - 14:29
  • تعداد بازدید خبر : 181
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
طی نشستی با حضور دکتر گل شکن؛

مسائل حوزه اداری و مالی بیمارستان های تابعه دانشگاه بررسی شد دانشگاه برگزار شد

نشست بررسی مسائل حوزه اداری و مالی بیمارستان های تابعه دانشگاه با حضور معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب دا)؛ به منظور بررسی عملکرد موضوعات حوزه اداری و مالی بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان و ارائه راهکارهای مبتنی بر فرآیند در خصوص رفع چالش ها و مشکلات این حوزه ، با حضور دکتر مصطفی گل شکن_ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه  و مدیران ستادی معاونت توسعه دانشگاه نشستی با مدیران بیمارستان های تابعه ، در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.
در ابتدا، دکتر گل شکن با تقدیر از زحمات شبانه روزی  تمامی مدیران  در مجموعه خود و  تاکید بر چینش فرآیند های مالی جهت جلوگیری از مواجهه سیستم با مشکلات چالش برانگیز، اظهار کرد؛  شما مدیران، به عنوان نماینده معاونت توسعه، در بیمارستان های تابعه دانشگاه حضور دارید و برای پیشبرد فعالیت های اداری و مالی خود می بایست، با رعایت دستورالعمل ها و آئین نامه مالی و معاملاتی، زیر نظر این معاونت به فعالیت بپردازید‌.
وی با اشاره به اشراف کامل معاونت توسعه به مشکلات بیمارستانی و تاکید بر مسائل ضروری در بیمارستان ها، ازجمله؛ پیگیری وضعیت به صورت ماهیانه و ارسال به موقع پرونده ها به سازمان بیمه گر، بررسی نحوه پرداخت های پرسنلی و پیمانکاران، دقت نظر در رعایت سقف معاملات جزء، مدیریت نیروهای خدماتی، طرحی و نیز تعیین و تکلیف وضعیت نیروهای مامور به خدمت، داشتن تائیدیه مدیریت منابع فیزیکی و طرح های عمرانی در انجام تمامی پروژه ها، مدیریت منابع مالی موجود و جلوگیری از هدر رفت منابع، نظارت و اشراف کامل بر عملکرد کارپردازان، کارگزین ها، و پیمانکاران، رصد عملکرد پیمانکاران تغذیه و... داشتن یک برنامه ریزی مناسب کوتاه مدت و چینش فرآیند ها بر اساس ملاک های اجرایی آئین نامه مالی و معاملاتی را از عوامل تاثیرگذار، در برون رفت از چالش ها دانست.
در ادامه از سوی مدیران ستادی معاونت توسعه دانشگاه نکات حائز اهمیت در حوزه های مرتبط با مدیریت آنها و بیمارستان ها ازجمله؛ تغذیه، دریافت استعلام قیمت، نحوه شروع پروژه های عمرانی بر اساس تامین اعتبار، نظارت بر نحوه شیفت بندی ها، داشتن تامین اعتبار در تمامی پروژه ها، عدم شکست در پروژه، بررسی عملکرد نیروهای تاسیساتی، پسماند، وضعیت انبارها، عدم جذب نیرو، تبدیل وضعیت، صدور احکام بازنشستگی و ... ارائه شد.
در پایان موارد مطروحه، توسط دکتر گل شکن بررسی و تصمیمات لازم جهت انجام اقدامات بعدی، اتخاذ شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آخرین اخبار,اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 131730

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1403/08/27 14:29