• 1401/09/26 - 11:50
  • تعداد بازدید خبر : 445
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان با نمایندگان بهورزان

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان با نمایندگان بهورزان در خانه بهداشت لیالستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان؛ صبح امروز- دکترمحمدتقی نجف زاده- مدیر شبکه بهداشت و درمان لاهیجان در نشستی صمیمی با نمایندگان بهورزان در خانه بهداشت لیالستان دیدار و از نزدیک مسائل و مشکلات بهورزان و خانه های بهداشت را بررسی کرد.
دکتر نجف زاده در این نشست، از بهورزان پرتلاش و همیشه در صحنه که همواره در مواقع حساس، حضور ارزشمند خود را به نمایش گذاشته اند تقدیر کرد. وی با اشاره به زحمات بهورزان در دوران اپیدمی بیماری کرونا خاطرنشان کرد: بهورزان اولین سطح ارائه دهنده خدمت حوزه سلامت در دور افتاده ترین نقاط و کم برخوردارترین مکان ها هستند و نقش آنها در ارتقاء سلامت جامعه بسیار مهم و اثربخش است. مدیر شبکه بهداشت لاهیجان همچنین از زحمات سی ساله ی علی اصغر فلاح پرویزی- بهورز پرتلاش خانه بهداشت لیالستان  در راستای جذب خیرین سلامت جهت مرتفع نمودن مشکلات تعمیراتی و تجهیزاتی مرکز خدمات جامع سلامت و خانه بهداشت لیالستان قدردانی کرد.
در ادامه هر یک از بهورزان، مشکلات خود را مطرح نمودند.
اهم مسائل مطروحه در این نشست:
مشکل اینترانت خانه های بهداشت
مشکلات تجهیزاتی و تأسیساتی خانه های بهداشت
کمبود همکار بهورز

  • گروه خبری : لاهیجان,واحدهای تابعه,شبکه های بهداشت لاهیجان
  • کد خبر : 97203
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

تصاویر

دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان با سربازان خط مقدم عرصه سلامت دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان با سربازان خط مقدم عرصه سلامت دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان با سربازان خط مقدم عرصه سلامت دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان با سربازان خط مقدم عرصه سلامت دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان با سربازان خط مقدم عرصه سلامت دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان با سربازان خط مقدم عرصه سلامت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1401/09/26 11:50