• 1402/08/08 - 12:31
  • تعداد بازدید خبر : 69
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
همزمان با هفته پدافند غیر عامل ؛

برگزاری مانور پناه‌گیری امن، تخلیه اضطراری درشبکه بهداشت و درمان رودسر

مانور پناهگیری امن و تخلیه اضطراری و مانورمبارزه باپشه آئدس درشبکه بهداشت ودرمان رودسر،همزمان با هفته پدافند غیر عامل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان رودسرمانور پناهگیری امن و تخلیه اضطراری ومانورمبارزه باپشه آئدس درشبکه بهداشت ودرمان رودسر، همزمان با هفته پدافند غیر عامل با حضورمعاون سیاسی اجتماعی فرمانداری،مدیرشبکه بهداشت ودرمان،رئیس جمعیت هلال احمر،رئیس اداره محیط زیست،سپاه ناحیه رودسر، فرماندهی نیروی انتظامی وبامشارکت نیروهای امدادی(جمعیت هلال احمر،اورژانس115،آتش نشانی)جمعیت برگزار شد.

  در این مانور، نحوه پناهگیری و خروج صحیح به شرکت کنندگان آموزش داده شد و هدف از اجرای این مانور، بالا بردن سطح آمادگی و آشنایی با حوادث در شرایط بحرانی و رویارویی با مخاطرات طبیعی و غیرطبیعی است.

دکترمحمدزمانی مدیرشبکه بهداشت ودرمان رودسر در حاشیه برگزاری این مانورها ، گفت: برگزاری این گونه مانورها همواره باعث می‌شود نقاط قوت و ضعف عوامل بهداشتی وپشتیبانی و مواجهه پرسنل با مخاطرات احتمالی مشخص شود.

وی ادامه داد: ضرورت به دست آوردن آمادگی لازم در راستای پاسخگویی و واکنش سریع در برابر حوادث طبیعی به ویژه زلزله وبمباران وچگونگی مبارزه باپشه آئدس یکی از برنامه های مهم و ضروری اجرای این مانور است.

 

  • گروه خبری : رودسر,شبکه های بهداشت رودسر,واحدهای تابعه
  • کد خبر : 113517
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/08/08 12:31