• 1401/11/02 - 09:39
  • تعداد بازدید خبر : 231
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز سال تحصیلی بهورزان شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش

 
 
 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش
شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ 
 
جلسه ی معارفه پذیرفته شدگان بهورزان شاغل در خانه بهداشت های تالش در مقطع کاردانی با حضور دکتر سعید رستمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش به همراه مدیر آموزشگاه بهورزی و جمعی از کارشناسان مسئول ستادی برگزار شد .
 
 دکتر سعید رستمی : 
ضمن تبریک قبولی و آرزوی موفقیت به پذیرفته شدگان گفت : تحصیل نباید خللی در روند ارایه خدمات در خانه بهداشت شود .بهورزان بهترین پیام آوران سلامت در کشورند ، که با تلاش مضاعف خود و با کمترین امکانات ، نقش مهمی در پیشگیری از بیماری ها و صیانت از سلامت مردم روستاها دارند.
 
 وی خاطر نشان کرد: اگرامروز شاهد ریشه کنی بیماریهایی مانند فلج اطفال،کاهش مرگ و میر کودکان و مادران و کاهش بیماریهای واگیر در شهرستان هستیم باید بخشی از آنها را مرهون ‌زحمات‌ و تلاش‌ بهورزان‌ بدانیم‌، زیرا ارتقای‌ شاخص ‌های‌ بهداشتی‌ کشور به ویژه در روستاها در گروی تلاش‌ و فعالیت‌ این‌ عزیزان‌ است‌.
 
 دکتر رستمی با تاکید بر اینکه، بهورزان با نگاه پیشگیری از بیماریها تربیت می شوند، افزود: آنچه نیاز فعلی آنهاست، ارتقای کیفی آموزش ها و متناسب سازی آن با انتظارات جامعه است. از سوی دیگر باید ترویج سبک زندگی سالم در اولویت فعالیت های بهورزان برای پیشگیری از بیماریهای غیرواگیر قرار گیرد که در دستور کار وزارت بهداشت است. وی همچنین اعتلای سلامت روان، ارائه خدمات پیشگیرانه، بهبود کیفیت و شیوه زندگی و گسترش زندگی توام با شادابی و سرزندگی را از دیگر ماموریتهای مهم بهورزان در مناطق روستایی اعلام کرد.
 
شایان ذکر است :
تعداد ۹ نفر از بهورزان شاغل در خانه بهداشت های شهرستان تالش در آزمون مقطع کاردانی سازمان سنجش پذیرفته شده اند .
 
 
 
  • گروه خبری : تالش,واحدهای تابعه,شبکه های بهداشت تالش
  • کد خبر : 98988
کلمات کلیدی
بابک شفقتی
خبرنگار

بابک شفقتی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1401/11/02 09:39