• 1401/12/23 - 23:32
  • تعداد بازدید خبر : 1004
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بستری ۲۳ مصدوم حوادث چهارشنبه سوری در مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستان‌های گیلان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش‌بیمارستانی استان گیلان از بستری ۲۳ نفر از مصدومین حوادث چهارشنبه سوری در مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستان‌های استان گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)؛ دکتر جمشید محمدی - رئیس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش‌بیمارستانی استان گیلان از مصدومیت و بستری ۲۳ تن در حوادث چهارشنبه‌سوری در مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستان‌های گیلان خبر داد.
 
وی با بیا اینکه ۶ تن از مصدومین در مراکز آموزشی و درمانی ولایت و امیرالمومنین (ع) رشت بستری شده‌اند، گفت: ۸ تن از مصدومین در بیمارستان شهید بهشتی آستارا، ۲ تن در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان، ۲ تن در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن، ۲ تن در بیمارستان سلامت رستم‌آباد، یک تن در بیمارستان شهید بهشتی انزلی، یک تن در بیمارستان غدیر سیاهکل و یک تن نیز در بیمارستان ولیعصر (عج) رودبار بستری شدند.
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آخرین اخبار,بیمارستان های لاهیجان,بیمارستان های سیاهکل,بیمارستان های رودبار,بیمارستان های رشت,بیمارستان های بندرانزلی,بیمارستان های فومن,بیمارستان های آستارا,اخبار اختصاصی,اخبار فوری
  • کد خبر : 101672
معین  حسن زاده
خبرنگار

معین حسن زاده

آخرین بروز رسانی : 1401/12/23 23:32