• 1403/03/19 - 15:51
  • تعداد بازدید خبر : 164
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر کل استاندارد استان گیلان در همایش روز جهانی ایمنی غذا؛

عملکرد مناسب ، تاثیر آن بر سفره مردم قابل مشاهده خواهد بود

مدیر کل استاندارد استان گیلان در همایش روز جهانی ایمنی غذا با اشاره به اهمیت تدوین استاندارد ها و نظارت بر محصولات تولیدی در تضمین ایمنی و سلامت محصولات غذایی، گفت؛در صورت عملکرد مناسب ، تاثیر آن بر سفره مردم قابل مشاهده خواهد بود.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( گیل وب دا ) ؛ دکتر مجتبی معصومی نژاد-   مدیر کل استاندارد استان گیلان در همایش یک روزه، روز جهانی ایمنی غذا با اشاره به  اهمیت تدوین استاندارد ها و نظارت بر محصولات تولیدی در تضمین ایمنی و سلامت محصولات غذایی ، اظهار کرد؛ در صورت عملکرد مناسب ، تاثیر آن  بر سفره مردم قابل مشاهده خواهد بود.
دکتر مجتبی معصومی نژاد در جمع مسولان  استانی و صاحبان صنایع ، اظهار کرد؛  سازمان استاندارد با تدوین و ارتقای استاندارد ها درحوزه های مختلف، نمونه برداری از محصولات و نظارت در بخش های مختلف در زمینه  ارتقای سلامت و ایمنی غذای مورد مصرف گام برمی دارد و اجرای درست آن از  وقوع بسیاری از موارد غیرمنتظره جلوگیری خواهد نمود. 
وی در پایان تلاش و همکاری تمامی سازمان های مرتبط با ایمنی غذا را در تضمین سلامت محصولات بسیار مهم دانست و گفت؛ در صورتی که سازمان های مختلف در حیطه وظایف خود به درستی عمل نموده و  استراتژی های مناسب اتخاذ نمایند، تاثیر مثبت آن را بر سفره مردم خواهیم دید.
 
گفتنی است ؛ همایش روز جهانی ایمنی غذا به همت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با مشارکت اداره کل استاندارد استان و با حضور مسئولان استانی، دانشگاهی و صاحبان صنایع مرتبط امروز،شنبه در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه  برگزار شد.
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آخرین اخبار,اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 125094

تصاویر

آخرین بروز رسانی : 1403/03/19 15:51