- 7 آذر 1404 مدارس ابتدایی گیلان شنبه و یکشنبه غیرحضوری شد/ تداوم دورکاری مادران شاغل دارای فرزند زیر ۱۲ سال
- 6 آذر 1404 نخستین نشست بررسی چالشهای مهندسی پزشکی گیلان برگزار شد
- 6 آذر 1404 درگذشت ناصر مسعودی پیشکسوت موسیقی گیلان، ضایعهای جبرانناپذیر برای فرهنگ و هنر
- 5 آذر 1404 نشست رئیس سازمان غذا و دارو با داروسازان گیلان برای بررسی چالشهای صنفی
جلسه تعیین تکلیف پروندههای مرتبط با شبکه بهداشت و درمان و شهرداری سیاهکل
در این نشست ضمن بیان اولویتهای مجموعه حقوقی، زمینههای تقویت همکاری این مدیریت با شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیاهکل، نظارت عالیه بر حسن اجرای امور درشبکه به منظور حصول اطمینان از انجام بهینه و مطلوب وظایف محوله و استفاده کارآ و مؤثر از نیروی انسانی متخصص و کارشناسان حقوقی بر توسعه خدمات سلامت محور بر اساس ضوابط حقوقی تاکید شد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیلوبدا)؛ محمدرضا صحراپیما مدیر امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه این جلسه به منظور تعیین تکلیف پروندههای مرتبط با شبکه بهداشت و درمان شهرستان و شهرداری سیاهکل برگزار گردیده، فرآیند رسیدگی به مسائل حقوقی و قراردادها آن واحد را مورد بحث قرار داده و توصیههای لازم را جهت انجام هرچه بهتر فرآیند حقوقی ابراز داشت.
در این جلسه درباره قراردادها و پروندهها و دعاوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیاهکل بحث و تبادل نظر شد، محمدرضا صحراپیما مدیر امور حقوقی دانشگاه رویکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیاهکل را تعامل گرایانه عنوان کرد و افزود: حوزه سلامت، عرصهای چند بعدی است که موفقیت در پیشبرد اهداف آن، نیازمند همکاری و تعامل بین بخشی سازنده است.
در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با در نظر داشتن اهداف و اولویتهای سلامت، بهره مندی از همکاری کلیه واحدهای زیر مجموعه در این زمینه قلمداد کرده و بر توسعه خدمات سلامت محور بر اساس ضوابط حقوقی تاکید کرد.
در این نشست ضمن بیان اولویتهای مدیریت حقوقی، زمینههای تقویت همکاری این مدیریت با شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیاهکل، نظارت عالیه بر حسن اجرای امور درشبکه به منظور حصول اطمینان از انجام بهینه و مطلوب وظایف محوله و استفاده کارآ و مؤثر از نیروی انسانی متخصص و کارشناسان حقوقی بر توسعه خدمات سلامت محور بر اساس ضوابط حقوقی تاکید شد.
محمدرضا صحراپیما در ادامه افزود این روند نظارت و رسیدگی به مراکز گامی موثر در بهبود مدیریت شکایات و نظارت بر قرادادهای دانشگاه علوم پزشکی است.

نظر دهید