• 1404/02/21 - 12:37
  • تعداد بازدید خبر : 106
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری جلسه آموزشی پیرامون نظام ارجاع و نوبت دهی الکترونیک

باعنایت به الزام وزارت متبوع بر اجرای کامل فرایند نظام ارجاع الکترونیک جهت محقق شدن اهداف پرونده الکترونیک سلامت، اولین جلسه آموزشی با حضور کلیه دست اندرکاران مربوطه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل‌وب‌دا)؛ اولین جلسه آموزشی پیرامون نظام ارجاع و نوبت‌دهی الکترونیک با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات، مدیر درمان، ریاست، مدیران شبکه و بیمارستان‌ها، رئیس گروه نرم افزار و پورتال، مسئولین معاونت بهداشتی، فناوری اطلاعات مراکز  و کلینیک‌های وابسته به همراه مسئولین  و کارشناسان ستادی حوزه های درمان و مدیریت آمار و فناوری اطلاعات در سالن همایش‌های معاونت بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهندس شادی مؤید رضائی، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ضمن اشاره به الزام وزارت متبوع براجرای کامل فرایند نظام ارجاع الکترونیک جهت محقق شدن اهداف پرونده الکترونیک سلامت و پایداری وضعیت زیر ساختی مراکز، خواستار همکاری بیش از پیش کلیه دست اندرکاران نظام ارجاع شد.

وی ادامه داد، نظام ارجاع الکترونیک با هدف دسترسی عادلانه و آسان مردم به مجموعه خدمات بهداشتی درمانی با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت از اهداف دانشگاه می باشد و اجرای آن در  بستر پرونده الکترونیک سلامت را تحولی بزرگ در ارائه خدمات بهداشتی درمانی عنوان کرد.

تأکید به استقرار لاین های نظام ارجاع و مادران باردار در بیمارستانها و کلینیک های وابسته ، هدایت صحیح و تکریم بیماران مسیر نظام ارجاع ، تخصیص 30 درصد نوبت های ارجاعی به پزشکان، کاهش مدت زمان انتظار پس خوراند جهت ارجاع به سطح یک، بارگذاری نوبت ها در سامانه نوبت دهی و برگزاری جلسات نظام ارجاع با هدف همسویی اقدامات صورت پذیرفته از مهمترین مواردی بود که طی این جلسه به آن اشاره شد.

مهندس رضائی، خواستار اجرای فرایند نسخه نویسی بر بستر HIS شد و تصریح کرد، با استفاده از نرم افزار HIS نیاز کاربران به سایر پنل ها در فرایند نسخه نویسی مرتفع خواهد شد و پزشکان از طریق یک پلتفرم واحد و دریک بستر امن نسبت به فرایند نسخه نویسی الکترونیک اقدام خواهند نمود.

در ادامه هریک از نمایندگان شرکت های توسعه دهنده به بیان آموزشهای لازم در زمینه کار با نرم افزارو سامانه جامع  نوبت دهی پرداختند. فرایند پذیرش بیمار در سطح 1 توسط دکتر زهری و بازخورد آن در سطوح 2 و 3 مورد تست قرار گرفت .

گفتنی است؛ تخصیص و بارگذاری نوبت ها در سامانه نوبت دهی، رصد مداوم وضعیت نوبت ها و استفاده از الگوی یکسان برای نام پزشکان در کلینیک ها از مهمترین مواردی بود که نماینده شرکت داده آوران به آن اشاره داشت.

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 139279

تصاویر

برگزاری جلسه آموزشی پیرامون نظام ارجاع و نوبت دهی الکترونیک برگزاری جلسه آموزشی پیرامون نظام ارجاع و نوبت دهی الکترونیک برگزاری جلسه آموزشی پیرامون نظام ارجاع و نوبت دهی الکترونیک برگزاری جلسه آموزشی پیرامون نظام ارجاع و نوبت دهی الکترونیک برگزاری جلسه آموزشی پیرامون نظام ارجاع و نوبت دهی الکترونیک برگزاری جلسه آموزشی پیرامون نظام ارجاع و نوبت دهی الکترونیک برگزاری جلسه آموزشی پیرامون نظام ارجاع و نوبت دهی الکترونیک برگزاری جلسه آموزشی پیرامون نظام ارجاع و نوبت دهی الکترونیک برگزاری جلسه آموزشی پیرامون نظام ارجاع و نوبت دهی الکترونیک برگزاری جلسه آموزشی پیرامون نظام ارجاع و نوبت دهی الکترونیک برگزاری جلسه آموزشی پیرامون نظام ارجاع و نوبت دهی الکترونیک برگزاری جلسه آموزشی پیرامون نظام ارجاع و نوبت دهی الکترونیک

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1404/02/21 12:37