• 1403/02/22 - 13:25
  • تعداد بازدید خبر : 329
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

ماماها زینت زندگی زوجین را با دقت، ظرافت و دلسوزی به دنیا می‌آورند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جشن روز جهانی ماما گفت: ماماها زینت زندگی زوجین را با دقت، ظرافت و دلسوزی به دنیا می‌آورند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا)؛ حجت الاسلام و المسلمین علی اسماعیلی - مسئول نهادنمایندگی معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در مراسم روز جهانی ماما، گفت: ماماها زینت زندگی زوجین را با دقت، ظرافت و دلسوزی به دنیا می‌آورند.

حجت الاسلام و المسلمین علی اسماعیلی ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر و اشاره به برکت و معنویتی که حضور این بانوی بزرگوار در کشور ما با خود به ارمغان آورده است، در ستایش جایگاه حضرت معصومه (س)، گفت: روایتی از حضرت امام صادق (ع) موجود است که در آن یکی از شیعیان به حضور حضرت رسیده و ایشان را در حال گفت‌وگو با نوزادی دید، زمانی که حضرت تعجب را چهره آن فرد مشاهده نمود، فرمود با نوزاد سخن بگو، امام صادق (ع) نوزاد را حضرت موسی معرفی نمود و اینگونه ادامه داد که از نسل او دختری متولد خواهد شد و هرکه به زیارت وی برود، بهشت بر او واجب می‌شود و آن دختر کسی جز حضرت معصومه (ع) نبود.


مسئول نهادنمایندگی معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به موضوع زوجیت در کل آفرینش و ماحصل آن که تولید نسل است، افزود: شما ماماهای گرامی اگر در شغل خود اندکی تامل کنید در خواهید یافت که در سلسله مهندسی عالم قرار دارید. کار شما با عظمت و با شکوه است. آن جایی که انسان در مسیر اراده خدا گام بردارد و نقش آفرینی کند، خداوند دوست می‌دارد. ماما، زینت زندگی زوجین را بادقت، ظرافت و دلسوزی به دنیا می‌آورد.

  • گروه خبری : اخبار برگزیده دانشگاه,آخرین اخبار,اخبار فوری
  • کد خبر : 123792
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1403/02/22 13:25