• 1403/05/09 - 13:09
  • تعداد بازدید خبر : 176
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

بهورزان سربازان خط مقدم در عرصه‌ی بهداشت و درمان هستند

در آغاز فرآیند ثبت نام ۱۰۹ نیروی جدیدالورود بهورز در آزمون سال ۱۴۰۳ دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مدیر هسته گزینش دانشگاه، گفت: بهورزان آغازگر حرکت سلامت در جامعه هستند و جایگاه آنان به عنوان پیشگیری کننده مقدم بر درمان می‌باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل‌ وب‌دا)؛ فرآیند ثبت نام ۱۰۹ نیروی جدیدالورود بهورز در آزمون ۱۴۰۳ دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

در این مراسم دکتر سیّد حسن میری - مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن تبریک ورود همکاران جدید به دانشگاه، در خصوص فرایند گزینش به داوطلبان توضیح و از آنان خواست تا در همه امور به قوانین احترام گذاشته تا از اثرات آن در زندگی بهره‌مند شوند.

در ادامه دکتر میری نقش بهورزان را به عنوان سربازان خط مقدم در عرصه‌ی بهداشت و درمان حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: بهورزان آغازگر حرکت سلامت در جامعه هستند و جایگاه آنان به عنوان پیشگیری کننده مقدم بر درمان می‌باشد.

وی افزود: بهورزان می‌بایست با مطالعه و برنامه‌ریزی، هدف خود را آغاز کرده و درحفظ سلامت روحی و جسمی جامعه قدم بردارند تا پایه‌گذار رونق سلامت جامعه شوند و با آموزش سبک زندگی سالم به جامعه هدف در ارتقاء سطح سلامت گامی موثر بردارند.

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 127085

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1403/05/09 13:09