• 1400/10/19 - 14:02
  • تعداد بازدید خبر : 10816
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دکتر سالاری:

دانشگاه علوم پزشکی گیلان آماده همکاری جهت افزایش خدمات تأمین اجتماعی استان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تأمین اجتماعی بازویی برای دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، گفت: این دانشگاه، آماده هرگونه همکاری در جهت افزایش خدمات کمی و کیفی تأمین اجتماعی استان است.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، صبح امروز نشستی با حضور دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر انوش دهنادی مقدم- معاون درمان و  مدیران درمان دانشگاه با مدیرکل و مسئولان مدیریت درمان تأمین اجتماعی گیلان  برگزار شد.
 
دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تأکید بر اینکه سیاست دانشگاه تقویت تأمین اجتماعی است، اظهار کرد: این سازمان، از دانشگاه جدا نیست و ما معتقدیم تأمین اجتماعی بازویی برای دانشگاه است.
 
وی با اشاره به‌رایگان بودن درمان برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در مراکز تحت پوشش تأمین اجتماعی، افزود: باید تلاش شود تا مراکز درمانی تحت مدیریت تأمین اجتماعی، به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات توسعه یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از همکاری  بیش‌از پیش دانشگاه با تأمین اجتماعی تأکید کرد و گفت: این دانشگاه هرگونه همکاری اعم از در اختیار گذاشتن فضای فیزیکی، نیروی انسانی در قالب‌های قانونی و همچنین ارائه مجوزهای لازم جهت دایر کردن مراکز درمانی و دارویی را با تأمین اجتماعی داشته و  از این پس نیز خواهد داشت.
دکتر سالاری بر ضرورت افزایش همیاری و همکاری همه‌جانبه دانشگاه با تأمین اجتماعی تأکید کرد و افزود: تلاش دوجانبه دانشگاه و تأمین اجتماعی باید منتج به اصلاح رویه‌ها و اقدامات مردم محور باشد.
وی با تأکید بر اینکه ارجاع بیمار برای دریافت خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به مراکز دولتی باید در اولویت باشد، گفت: بهترین راه برای افزایش بهره‌مندی مردم استان، استفاده از ظرفیت یکدیگر برای توسعه درمان با توجه به افزایش جمعیت سالمندی و گردشگر در استان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در جهت ارائه خدمات درمانی پیشرفته به مردم، گفت: با توجه به اراضی و ساختمان‌های موجود در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) باید این بیمارستان به بزرگ‌ترین مرکز تخصصی و فوق تخصصی برای درمان های پیشرفته تبدیل شود.
دکتر حسین ابراهیمی، مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان نیز در این نشست با تقدیر از رویکرد تعاملی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: خوشبختانه سیر ارائه خدمات درمانی در تأمین اجتماعی گیلان در حال افزایش است.
وی با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای آماده بهره‌برداری و احداث تأمین اجتماعی گیلان، افزود: بیمارستان لنگرود در بهار سال آینده افتتاح می‌شود و علاوه بر آن، احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در غرب گیلان نیز در دستور کار قرار دارد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان بر لزوم همیاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان به جهت ارائه خدمات درمان به مردم به‌ویژه بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی تأکید کرد و گفت: در برخی شهرها، علیرغم وجود متخصص،  تخت درمانی برای ارائه خدمات وجود ندارد. ازاین‌رو انتظار داریم فضای مناسب از سوی دانشگاه در اختیار این سازمان قرار بگیرد.
دکتر ابراهیمی با اذعان به اینکه افزایش تخت‌های درمانی و توسعه خدمات کیفی، دو محور مهم در تأمین اجتماعی است، افزود: افزایش تخت درمانی از ۲۰۰ به ۳۰۰ تخت در قالب تخت‌های تخصصی در برنامه های آتی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت است.
انتهای پیام/
  • گروه خبری : اخبار برگزیده دانشگاه,آخرین اخبار
  • کد خبر : 81652

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1400/10/19 14:02
آرشیو
Caspian Journal of Health Research

Caspian Journal of Health Research

Journal of Dentomaxillofacial Radiology , Pathology and Surgery

Journal of Dentomaxillofacial Radiology , Pathology and Surgery

Journal of Holistic Nursing and Midwifery

Journal of Holistic Nursing and Midwifery

Research in Medical Education

Research in Medical Education

Iranian Journal of Neurosurgery

Iranian Journal of Neurosurgery

Caspian Journal of Neurological Sciences

Caspian Journal of Neurological Sciences

Journal of Guilan University of Medical Science

Journal of Guilan University of Medical Science

Iranian Journal of Vascular Surgey and Endovascular Therapy

Iranian Journal of Vascular Surgey and Endovascular Therapy