• 1401/02/07 - 20:11
  • تعداد بازدید خبر : 466
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وز جهانی قدس؛ تجلی وحدت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین

مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه طی سخنانی، روز جهانی قدس را تجلی وحدت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ حجت الاسلام و المسلمین علی اسماعیلی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سخنان پس از نماز ظهر و عصر در نمازخانه ساختمان مرکزی شماره  «۲» با اشاره به فرازی از زیارت عاشورا اظهار داشت: یکی از فرایض واجب دینی در کنار انجام واجبات این است که نباید نسبت به ظلم ظالم، سکوت کرد. در دین مبین اسلام همواره به مسلمانان بر ظلم ستیزی، حمایت از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم سفارش شده است.
وی در ادامه سخنان خود بیان کرد:  با وجود اینکه ماه مبارک رمضان رو به اتمام است و شب های قدر سپری شد، یکی از روز های با فضیلت پیش رو، روز قدس است که مسلمین جهان با حضور پرشکوه در راهپیمایی، سیلی محکم بر صهیونیسم غاصب می‌زنند.
روز جهانی و با شکوه قدس، تدبیر هوشمندانه و یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تجلی وحدت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در مقابل جنایت های ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان استکباری آن است.
گفتنی است؛ در نماز جماعت ظهر امروز، رییس دانشگاه دکتر ارسلان سالاری به همراه دکتراحمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در جمع نمازگزاران، حضور داشتند.

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 86918
سمیه  غفاری
خبرنگار

سمیه غفاری

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1401/02/07 20:11