• 1401/01/28 - 08:25
  • تعداد بازدید خبر : 24465
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت مجمع خیرین سلامت بیماران سوختگی مرکز آموزشی و درمانی ولایت رشت برگزار شد؛

ضیافت افطار با چاشنی احسان

با همت مجمع خیرین سلامت بیماران سوختگی مرکز آموزشی و درمانی ولایت رشت، مراسم ضیافت افطار در محوطه این مرکز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ مراسم ضیافت افطار جهت کمک به بیماران نیازمند دچار ترومای سوختگی
به همت مجمع خیرین سلامت بیماران سوختگی رشت با حضور جمعی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی گیلان ،خیرین سلامت ،پیشکسوتان صدا و سیمای مرکز گیلان، اصحاب رسانه و کارکنان مرکز آموزشی و درمانی ولایت در محوطه این مرکز برگزار شد.
دکتر محمدرضا مبین-رییس مرکز آموزشی و درمانی ولایت رشت در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار داشت:تعداد بسته های افطاری تهیه شده برای مراسم حدود ۲۵۰عدد می باشد.
رییس مرکز آموزشی و درمانی ولایت رشت با اشاره به مصادف شدن این مراسم با شب میلاد کریم اهل بیت علیهم السلام، خاطرنشان کرد: طی سال های گذشته نیز جهت جمع آوری کمک های خیرین مراسم افطار برگزار شد و امسال نیز با بهتر شدن وضعیت کرونایی، این روند ادامه یافت.
در حاشیه برگزاری این ضیافت افطاری افراد حاضر با تقدیم کمک های نقدی و غیر نقدی به حساب مجمع خیرین سلامت بیماران سوختگی جهت کمک به نیازمندان و بیماران دچار ترومای سوختگی در این کار خیر خواهانه مشارکت نمودند.
پی نوشت؛ مجمع خیرین سلامت بیماران سوختگی مرکز ولایت در ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ تشکیل شد و هم اکنون دارای ۱۸ عضو شامل رییس، نائب رییس ، مدیر اجرایی، خزانه دار و عضو عادی می باشد.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 86520
سمیه  غفاری
خبرنگار

سمیه غفاری

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1401/01/28 08:25